Reglim bu ay tam 15 gün gecikti. ( normalde 5 günden fazla gecikmezdi ) 10. Günde test yaptım negatif cıkıncı bugün doktor kontrolüm vardı.
6 cm kist olustugunu ama korkmamam gerektiğini turnosol denilen bi hap verdi. Bunu kullanıp regl olcagımı ve regl 1.günden itibaren 2 ay kullanmam gereken Qlairista ( kadın doğum hapı ) verdi.
Kafam cok karıstı 🥺 yumurtalıklarımın iyi oldugunu gebelik sorunum olmadıgına söyledi. Ama şimdi bu ilaçlar tamamen düzenimi bozarmı. Kullanmam şartmı .