Merhaba hanımlar . Çarsamba günüd evler hastanesinde ikili tarama yaptırdım 15 20 günde çıkar sonuç dedi ama bugün hastaneden mesaj geldi sonuç geldi diyerek . E nabızda sonucu görebilir miyiz yada özel hastaneye gitsem elimde çıktı olmadan onlar grafik olarak çıkartabilir mi e nabızdan bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?