32+5 haftalik hamileyim hamileliğin başından beri ağzıma tatlı koyamadım ama 30. Haftadan sonra bir başladı canım çektikçe meyve felan yedim sonra baktım olmuyo aburcubur yedim bu ara kahvaltılık çikolataya sardım yiyince de vicdan azabı çekiyorum ama 30. Haftada doktora gittim Bi sıkıntı gormedi haftaya da kontrolüm var umarım Bi sıkıntı olmaz