Sevgi123__ Kızlar sezeryan oldum 40 gün oldu limonlu su cevizli su ödem için iyi geliyor içsem sütümden bebeğe bişey olur mu bilgisi olan var mı salı günü aşımız var hemşireye sorucam gidince aranızda kullanan var mı ?