Dün 38. Haftamda sezeryan oldum bebeğim memeyi kavrayamadı emme refleksi yokmuş küveze aldılar orada mama vermişler onuda kusuyormuş serum takmıslar serumla besliyorlar emzirmeye alıştırmaya beni cagırıyorlar ama bir iki kez emme gösterip hemen yorulup bırakıyor başına böyle bir şey gelen var mı bebeğim düzelir mi cok korkuyorum biz taburcu olduk o yogun bakım servisinde kaldı🥲