Zeynep_61_70 Kizlar 21+3 olduk dün güzel kıpır kıpır hisseduyordum daha yeni hissetmeye basladim zaten ama.bugun hiç hissetmiyorum sabah sadece iki kere hissetim varmıdır bir sıkıntı nolur yardım edin
Umutluanne1 Zeynep_61_70 canım 22+4 üm evveli gün aynı şey benim de başıma geldi . Çok az hareket etti bide çok derinlerde hissettim hemen araştırmaya girdim ve 28. Haftaya kadar 1 gün hareket edebilir 2 gün etmeyebilir korkmayın diyordu
Elif-dogan Zeynep_61_70 canım sikma canını bende bir kere çok hafif hissettim sabah sonra bidaha olmamıştı ağlaya ağlaya sağlık ocağına gittim kalp atışı için. Böyle olması çok normalmiş bebeğin pozisyonuna göre
mertveannesi2211 Zeynep_61_70 ben 22+2 de daha yeni hissetmeye başlamıştım günde birkaç kez kelebek cirpinisi gibi hissediyordum şimdi düzenli hareket etmiyor zaten doktorlarda 30.haftadan sonra düzenli hareket saymayı istiyor normaldir bu zamanlarda bazen hissetmemek
hunilimom Zeynep_61_70 evet benim de 2. Gebeligim de akşama kadar hissetmedigim olmuştu sabah kıpır kıpır da akşam sakin olurdu hatta 28. Haftada acile bile gittim hissetmiyorum.doye çok normal 🌸
Damlacaa O haftalarda çok normal canım henüz kaç gram ki gücü ne kadar ki sürekli kendini hissetirrebilsin :) Bı kaç haftaya her gün hissettirecek zaten. O zamanlarda da az hareket ettiğinde çikolata yiyip soluna yatarsan hareket ettiğini göreceksin 🌸
gulkrgl Zeynep_61_70 bu çok normal ben bunun için doktora gittim bir kaç defa doktor da çocuğun uyuduğunu bu durumun gayet normal olduğunu söyledi gönlünü ferah tut 😊
Mello29 Zeynep_61_70 Ben de bugün 20 +2 o kadar az hissettim ki gecen haftada böyle olmustu ve bu 2 hissetmedigim günde de annemlerin yanindayim ben mi icten ice mutsuzm acaba bebek hissediyor ve hareket etmiyor cok kafaya takmaya basladim hergün kıpır kıpır olan cocuk annem babam abim olunca kımıldamiyor
gizemkarla Zeynep_61_70 her dk hareket halınde olmak zorunda degıller :) normal korkulcak bısey yook 🌸
Arife2736 Zeynep_61_70 korkma canım bebeğin büyüyor yeri küçülüyor o yüzden hem o haftalarda herkes yaşıyor zaten sakin ol uzanndinlen gece muhakkak hareket eder zaten