Kızlar 0-6 ay kadar doktorlar sadece anne sütü verin diyor fakat kaynanam ıslarla bebeğe su vereceği bitki çayları yapcağını hurma falan yedireceğini her şeyden tattıracağını söylüyor. Ben sütüm yeterliyse vermek istemediğimi söylüyorum o inatla sen arkanı dön ben yapacam diyor. Altlı üstlü oturuyoruz napıcam akıol verin