Narinsuu Kızlar düşük riskim var ve aşırı bel karın ağrım var şu an hafif bı lekelenmem de oldu bugün. Düşük belirtisi mi yoksa
Masalinmevsimi Narinsuu benimde düşük belirtim var ve ağrım çok var . Belimden rahme vuruyr ağrısını. Daha lekenmem yok .
Sedamete Narinsuu düşük belirtisi proluton iğneniz varsa gidip vurunun progestanınızı da vajinadan alın ve dediğiniz gibi 3 e çıkarın
melegimhosgeldin1 Ewet düşük belirtisi korktumam istemem ama benimde düşüğüm oldu ve ağrıyla başladı leke kanamaya kadar gitti daha sonrası düşük yapiyosun dediler Sen tedbirli ol hemen doktora git
Narinsuu melegimhosgeldin1 ama kadın doğum bulamam ki anca acile gidebilirim onda da bsiey yapamazlar sanmyrm
Ozlem_00 Narinsuu evet progestan alabilirsin yinEde doktoruna sor benim doktorum alttan fitil şeklinde kullan dedi normal hap normalde bu kullandım kanama durdu ama asla kendini yorma yat dinlen
Umutlu__anne Doktoruna bilgi ver, acile git bir görün. Stres yapma, olumlu düşün ama önlemli ol🌸 inşallah iyi haberlerle dönersin 🙏
Narinsuu Umutlu__anne devlet doktoru irtibata geçemem. Progestanım var üçe çıkarp dinlenecem yapacak bsiey yok
Bisofiya Narinsuu bulunduğunuz ilde kadın doğum hastaneleri yok mu? Onların acilinde bakıyorlar beklemeyin bence hemen gidin
_aysenur8mikail_ Narinsuu madem ki progestanı üçe çıkarıp dinlenmeyi düşünüyorsunuz böylesine acil bi konu hakkında neden post açtınız kendi bildiğinizi okuyacaksanız ne önemi var burdakilerin hastaneye git demesinin??
Narinsuu _aysenur8mikail_ _aysenur8mikail_ şu dilinize doladğnz postu tekrar okumanızı öneririm! Hastaneye gitmeli miyim ne yapmalıyım şeklinde bı soru değil tekrar ediyorum: Ağrı düşük belirtisi midir! Yaşayan arkadaşların tecrübelerine başvurmak istedim sizin post değerlendirmenize değil
Narinsuu Sedamete iğneyi doktor iki kez yazdı daha da gerek yok dedi. Acaba ben eczaneden alıp yaptrsam sorun olur mu
Sedamete Narinsuu sanırım eczaneden alamazsın ama acile gidersen yazarlar ve vururlar o iğne çok önemli canım
Asyaninannesi58 Narinsuu canım ne yaptın? En mantıklısı acilden proluton yazdırmak ben gebeliğimin başından beri kullanıyorum bi zararı olmaz Rabbim şifa versin
Bernnnaaaa Narinsuu sonra pişmanlık yaşamaman için doktora görünmenizi tavsiye ediyorum kafamıza göre ilaç dozunu yükseltmek mantıklı gelmiyor bana.
Narinsuu Bernnnaaaa ben de durmazdm ama bulunduğum ilçe küçücük tek bı jinekog var özel hastane yok doktora ulaşmam mümkün değil. Muayeneye gittgmde bile ilgilenmeyen bı doktor. Acil de normal pratisyen hekimler var ufacıklar daha çok bişey yapabileceklerini sanmyrm. Su iğneyi yaptırmak istyrm da bekliyrm hala
Frkn15mhmmd10 Ya herhangi bir hastanenin aciline gitseniz bile direk o hastanenin kadın doğum bölümüne gönderirler illa takip edildiginiz hastane olmak zorunda değil sonuçta. beklemeyin bence düşük yapiyo olsanız bile riskli bir durum sonuçta hiç olmadı bı ambulans cagirp durumunuzu bildirebilirsiniz