Kızlar adetime 6 gün bugün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ama erken gebelik belirtilerinin hepsini yaşıyorum baş ağrısı, halsizlik, mide bulantısı, sık tuvalete gitme, kasık ve bel ağrısı. Acaba birkaç gün sonra tekrar yapsam pozitif olma ihtimali var mı test için erken bir süre?