afroditt Bende öyleyim kolay bişey değil anne olmak hele ilk olup acemilik cekmek ne yapacağını bilememek sürekli ağlamak zor doğum yaptım normal doğum bebeğim küveze alındı enfeksiyon varmış idrar yollarında bebeğimin kanında çıktı 1 gün küvezde kaldı ertesi gün beni yanına aldılar orda kokusuna kavuştum bebeğimi görebildim sonra antibiyotik tedavisi görmemiz lazımmış 1 hafta hastanede kaldık doğum yaptım evime bile gidemedim 1 hafta yoğun bakım servisinde bebeğimle tek başıma kaldım orda hastanede hırıltısı burnu akmaya başladı eve geldim ağızında pamukcuk çıkmış ememiyo haberim yok göğüslerim yara olduğu halde dişimi sıkarak emdirdim hep aç kalmasın doysun diye ilaç krem hiç biri fayda etmedi göğsüme halâ bebeğime evime yetmeye uğraşıyorum gözünün içine bakıyom bişey olmasın diye