Gamzeucan https://resimyukle.io/r/cV0ed0ZTor doktor rsikli dedi ama yüksek riskmi düşük rsikmi anlamadım böyle olan vamrı sonucu bakamrısnz lütfen
MeltemKartal22 Gamzeucan perinatoloji doktorundan randevu alın mutlaka daha iyi olur detaylı bakıyorlar bizde öyle yaptık
Gamzeucan MeltemKartal22 sorun cımtımı ya herkese söylüyolar genelde temiz cıkıyor Allah korusn bişu olsa ben aldıramam gibi oyuzdn gönderip göndermemede kararsızm
MeltemKartal22 Gamzeucan gidip detaylı ultrason a girmeniz gerekiyor perinatoloji doktorunda biraz yüksek çıktığı için doktor isteğiniz e göre bazı testler var onları öneriyor net sonuç öğrenmeniz için gidip bilgi alabilirsiniz
Gamzeucan MeltemKartal22 2 li testten bahsetmiyorum onu yaptım o riskli cıktı yurt dısına gönderiliyor ya fetal dn onu yaptırmadınzmı siz
MeltemKartal22 Gamzeucan yaptırmadık karından alınan sıvı yedi bin TL di diğer kan ile olan dokuz bindi