babysthing Merhaba, bugün doktor muayenesinde bebeğin gövdesinin sağ kısımda olduğunu, sağ kısımda olduklarında bebeğin baş çevresinin dogum esnasında geniş geldiğini ve sezaryene dönebileceğini söyledi. Böyle birşey yaşayan veya duyan var mı