Hgmom1 Merhaba kızlar 13 Ekim’de otrivelle vuruldum.. Bugün 16. Gün gelen yok şuanlık ama iğne regl geciktirir mi hiç bilmiyorum sizlerde ne gibi bir etki yarattı 🙏🏼 (bat bugün..)
Ebruu91 Hgmom1 benim iğne vurulduktan sonra 18. Gün reglim başlardı her defasında. Hiç 14 15. Gün geldiğini görmedim 😄
Ebruu91 Hgmom1 en sağlıklısı kan vermeniz 😊 dediğim gibi nette 14.gün Regl başlar diyor ama benim hep 18. Günde başlardı umarım sizin ki bebekten dolayı gecikmedir haberinizi bekliyorum 🌸
celileturk Hgmom1 negatif demek ama bilemiyorum dönebilir belki benim ilk testim bir günlük gebe demişti doktor bana 18 çıkmıştı beta