Mervee64 makin diyet yapiyorm şeker un tarzı yok hemde unsilin kullniyrom sabah öğle akşam Genede yüksek çıkıyor tatlı falan yemiyorum hc 8,8,4 doz vuruluyorm
makin Mervee64 bende insülin kullanıyorum yediklerime dikkat ediyorum düzene girdi benim ne kadar oldu başlayalı? Bir de yürüyüş ve bol su etkili oluyor düşmesinde
Mervee64 Aysbsky her öğün olcmyorm ama günleri var sıraları 140 olması gerekirken 1 . Saat 150 olyo 160 olyo değişiyor yani anlmdm bende
makin Mervee64 benim 1 ay oldu günde 4 kere vuruluyorum toplam 35 ünite oluyor günde 10 kere ölçüm yapıyorum yemeklerden önce ve 1.saat / 2.saat şeklinde açlık tokluk bakıyorum
makin Mervee64 evet iki farklı insülin kullanıyorum birisi turuncu renkli olan onu her yemekten önce 5 doz uyguluyorum. Bir de gece uyguladığım var ismi Humulin N onu da 21 doz uyguluyorum
makin Mervee64 bende endokrin profesörüne gidiyorum demek ki ihtiyaca göre ayarlıyor sağlıkla alırız inşallah kucağımıza