Zeynppppp Fatmaztrk bana öyle demedi yiyemiyorum süt ürünleri dokunuyor bana ama sen içebiliyorsan yiyebiliyorsan ye mutlaka benimkide öyle doğucak galiba ama anormal durum göremedi doktorum gelişiminde
Fatmaztrk Zeynppppp benimde öyle anormal bir durum yok dedi kilosu haftasına göre çok iyi dedi ama yinede insan merak ediyor 🙄
Zeynppppp Aydanshn Bak erkekler böyle benim oğlum prematüre doğdu kilosu iyi doğdu kızlar kibar sanırım ince doğuyır kilolu genetikliğe bağlı tabş kilolu bebeklerde olabiliyor heo genetik
Damy_mom Zeynppppp bende tam 35+4 te gittim kilosu 2725 boyu 50 cm gayet iyi dedi doktor sizinki de gayet iyi
Zeynppppp Damy_mom demekki çok normal maşallah bebeklerimize yeterki sağlıklı olsunlar boyunu hiç söylemiyor doktorum nedense bilgim yok
eliffs95 Zeynppppp İnşaAllah kuzum sende sağlıkla hangisini istiyorsan o nasip olsun 🤲🏻🤲🏻 Ben sormadım doktoruma bu gidişimde 35 haftalık olucam o zamn sorarım doktoruma pozisyonu normal doğuma uygun mu diye
Zeynppppp eliffs95 kafası dönmüş der doktor bilgi verirki ben normal doğum yapmıştım tekrar inşallah normal istiyorum pek düşünmüyorum sezeryan mı normalmi diye çünkü kurtulmanın peşindeyim bulantıdan doğum pozisyonunda şükür yinede 🥺
eliffs95 Zeynppppp evet canım normalde söylerler bakalım İnşaAllah normalle kucagımıza alırız bir avazda bebeğimiz normal yolla gelmeyi seçer İnşaAllah birazda bebeğe bağlı çünkü 😃😃
Zeynppppp eliffs95 evet ya ama Allahın izniyle içimi ferah tutuyorum doğum nasıl olcak stresine daha önce girmedim şimdide düşünmüyorum heyecanda var tabi bebişi merak ediyorum 😌
eliffs95 Zeynppppp aynen aynen bende aynı şekilde heyecan merak dolu dolu o süreçleri hemn yaşayıp atlatmak istiyorum Allah’ın izniyle 😊