Kızlar en son 28+6da doktora gittim 1 ay oluyor. Doktor bebeğin bacağı baya uzun boyu da uzun olacak, babası uzun mu diye sordu. Ben de hayır dedim. Eşimin de benim de boyum ortalama hatta o kısa sayılır. O zamandan beri çok takıyorum. İlk başlarda umursamadım ama muayene yaklaştıkça baya aklım kurcalanıyor. Kötü bir şey demedi doktor ama yine de merak ediyorum. Böyle bir şey yaşayan oldu mu?