Tuqba54 canım inanki bu konu hakkında ben de çok düşündüm ve kararsız kaldım. İlk başlarda park besik ve bir gardırop almayı düşündüm boş bir odamız var bir süre böyle bir odayla idare ederiz dedim. Sonrasında büyüyen beşikleri inceledim uzun uzadıya ve çok daha mantıklı geldi. Sebebi; büyüyen besiklerin boyları 2 metreye kadar gidiyor ve genişliği de normal genç odası icin olan boyutta. İlkokul çağını dahi geçirebilir bu yatakta diye yorumlar aldım hep. Park besigin ömrü 4 yıldır en fazla 4 yildan sonra yatak alma telaşesine düşebilirsin. Ha diyorsan ki onu da 4 sene sonra düşünürüm o senin bileceğin bir sey. Ben arkama bakmak istemiyorum uzun uzun yillar kullanılsın istiyorum. İlk bebeğim biraz da gösterise kapılıyorum belki ama takım olmasi en ideali.