Lylts niye kafanıza takıyosunuz ki bana aa hiç kilo almamışsın dediklerinde aşırı mutlu oluyorum 😁 kilo iyi birşey değil ki bir de yapıyla alakalı bir durum bu, bir çoğunun gebelikte çok kilo almasının sebebi de bebek değil. Su içse yarıyor dedikleri var ya kimisi öyle hemencecik kilolanıyor. Ben olabildiğince az kilo almak istiyorum şahsen tabi ki yememden kısmıyorum ama dikkat etmeye çalışıyorum yine de. O yüzden hiiiç kafanıza takmayın bebeğiniz doğunca yutacaklar her dediklerini, yeni kulplar bulacaklar takacak 😅