gokceekus17 Hanımlar yerleşme kanaması yaşayan nasıl olduğunu anlatabilir mi. Bu ay gebelik planımız oldu bugün kanamam var ama adet kanaması gibi de değil. Adetime 2 gün var. Merak ettim acaba yerleşme kanaması mı diye. Yaşamış olanlar yazarsa çok sevinirim 🌸
1bade gokceekus17 adete 10 gün falan vardı, pembe leke geldi daha gelmedi.. Sizin ya adet yada yerlesmedir, test yapmadan karar vermek karıştırır
Zeynepaydin20 gokceekus17 canım aynı bende yaşadım adetime 3 gün vardı bir kaç damla geldi sonra hiç gelmedi adet oldum sandım ama yerleşme kanamasıymış
srnglcskn gokceekus17 reglimden 5 gün sonra yerleşme kanaması oldu benimde peçeteye gelince regl oldum sandım ama yerleşme kanamasıymış. 2 gün sonra kan verdim değer düşük çıktı idrar testi yaptım o da negatif çıktı 6 hafta sonra duygu yoğunluğundan anladım hamile olduğumu 😂
Lionmother gokceekus17 Adete 3 gün kala açık pembe şeklinde peçeteye gelmişti idrardan sonra. O geldikten sonra 20 kere felan tuvalete gitmişimdir rahimde çok fazla baskı hissetmiştim.
gokceekus17 1bade teşekkür ederim yanıtladıgınız için 🌸 bir kaç gün daha bekleyim duruma göre test yapacağım
gokceekus17 Zeynepaydin20 Zeynepaydin20 teşekkür ederim yanıtladıgınız için 🌸 bende damla seklinde değil biraz daha fazla cok acık bir pembe. Benim bu 3 ncü hamileliğim 2 si düşükle sonuçlandı. İlk defa böyle adetten once olunca merak ettim bende yaşayanlara sorayım dedim 🙂
tupbebekannesi522 Zeynepaydin20 hemen test yapınca çıkıyor mu kanama olunca benimde hafif lekem geldi
Lazistan gokceekus17 merhaba 3 düşüğün sebebi nedir araştırma yapıldı mı benimde 1 düşük 2 kalp atışı durdu
Nuur2124 Bu ay benimde reglimden 1 hafta sonra 3 gün ve dün ve önceki gün bı kaç gün daha oldu bakalım merakla bekliyoruz 🤷sabretmek çok zor🤦
gokceekus17 Nuur2124 evet planlı olunca zaman geçmiyor sabretmek cok zor oluyor. İnşallah güzel haberler alırsınız 🌸
Zeynepaydin20 gokceekus17 ben yapmıştım ertesi gün ama erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı hemde tam çizgi çıktı
Zln2152 gokceekus17 adetime 5 gün varfı kahverengi leke vardı iç çamaşırımda lavaboya gidince fark ettim ama kasık ağrımda çok fazlaydı hatta üzülmüştüm adet oluyorum kesin dedim. Sonra adetime iki gün vardı kasık ağrılarım şiddetli ama bende değişik belirtiler var koku hassasiyeti ve baş dönmesi iş falan görüyordum baş dönmelerim vardı. İçime doğdu bi test yapayım umudum yok ama yapayım dedim bi yaptım baktım ki anammm gebeyim silik çizgiyle gebe olduğumu öğrendim ☺️ 4 haftalıkken tekrar bir kanamam oldu daha geçen hafta işte. O kanamayı görünce de korktum ama doktorum ona da yerleşme kanaması dedi işte bu şekilde 😀
gokceekus17 Zln2152 teşekkür ederim paylaştığınız için 🌸 saglıkla kucağınıza alın inşallah. Benim önceki hamileliğimde adetten once belli olmamıştı adet gecikince cıktı sonuç. Şimdi kanamamda biraz fazla sanırım yerleşme kanaması değil. Beklemedeyim bakalım 🙂