Tuba11 Ay22can benden damar yolu açtıklarında bile daha çok ağrıdı ya, belden iğneyi hissetmedim bile.
Nazlimom Ay22can iğneyi hissetmiyosunuz bile uyuşukluk geçince ilk kalkış zor sadece bende hamileyken iğneyi düşünüyodum ama hiç acımadı bile dikiş acısı daha zormus😅
Asyaaa35 Ay22can damar yolu daha çok acıtıyor emin ol spinalin sadece iğne girdiği anı anlıyorsun ama çok hafif sızlama şeklince zaten iğneside en ince olanından hiç korkma😊