melkebtt ya ben abartmadim ama beğendiğim ürünleri de aldım tulum olsun takım olsun. Sonuçta bebek hergün temiz giydirecegiz.belki kusacak belki çişi çıkacak. Bi kaç kıyafet içinde makina çalıştırmak anlamsiz hem onu yikama kurut ütüle aşaması var bence . Ben belirli bi sayı koymadim içime sindiği kadar aldım sadece. Sende abartmamak şartıyla içine sinesi al bence