Esr000 valla herşey bianlık üzülmeyin yarın 40+0 olucam sabah 8de muayenem var ama dün gece 5te hafif sancım başladı sabah nişanım geldi evimdeyim sancılarım hafif ama akşama artacak gibime geliyo en kötü muayene yerine doğuma gidicem gibi 🤣 ve inanırmısınız aslaaaa belirti yoktu uyuyodum da uyandım ağrıya bunlar gelişti