Tazeanneee52 Gerçekten sinirlerim bozuluyor hemen altlara kayıyor, bu kaynana görümce dıdısının dıdısı muhabbetlerinden önemli sağlık, hamilelik konuları kaçıyor.. buna bir çözüm bulunması gerek bence …
Tubatgn Tazeanneee52 Postlarınız yukarıda tutabilirsiniz. Bilgisi olsan bütün herkes sorunuza cevap verecektir,annemiz 🌺
denizarenmom Tazeanneee52 saglik konusunda cevap yazabilmemiz icin bilgimiz olmasi lazim, ben postunuzu okudum ama her hangi bir fikrim olmadigi icin bir sey yazmadim.
Semilk05 Tazeanneee52 sağlıkla ilgili cevap vermek için bilgisi olanlarım yazması lazımm her önğne gelen sana bişey yazınca nolcak doktor değiller sonuçta. Diğer postları görmek istemiyorsanız da girmeyin.
Qnl Adlında bu kaynana görünce postu yasaklansa :) dedikodu kazanı gibi hamile ve hamile olmak isteyenler için bi platform sonuçta ne bilim
Tazeanneee52 Semilk05 buradakilerin doktor olmadığını biliyorum, doktorsunuz da yazmadım. Sadece yaşayan var mı ? yazdım girmedim zaten girmem de 😉 benim onları okuyacak kadar boş vaktim yok maalesef daha önemli konuları okuyup hem bilgi sahibi oluyorum hem bildiğim kadarıyla insanlara aktarıyorum…
Semilk05 Tazeanneee52 siz girmiyorsanız insanların nelere girip yazdığına veya ilgilendiğine de karışmayın
Tessd Tazeanneee52 Merhabalar ben size bir şey danışabilir miyim Benim cuma günü 708 çıkan değerim pazartesi 907 çıktı. Çok korkuyorum şu an bugün doktora gideceğim. Sizinde artışınız bu kadar az mıydı. Almak isterlerse ne yapacağımı bilmiyorum 🥺