myangelson Haticeanneeeee ben 14. Günü verdim 122 çıkmıştı sen 15. Günü falan tekrar baktir bı isrersen
Haticeanneeeee Zeynebim26 bende kızımdan önce 2 kez denedim canım ama hep düşükle sonuçlandı kızım kendiliğinden geldi
myangelson Haticeanneeeee çatlatma iğnesi vurulduğunda adet günün ne olursa olsun 14-15. Günü adet oluyorsun doktorum demişti internette de okudum öyle yazıyordu. Eğer 14-15. Günü kanama baslamazsa test yapıp negatif çıkarsa yanıma gel demişti
sedamom00 Haticeanneeeee ilk çatlatma iğnesin de 13 gün de kan vermiştim negatif çıktı sonra adet olmuştum yani