36+6 dan sesleniyorum , bebeğim hareket ettikçe vajinama da baskı geliyor vajinam da acı hissediyorum ara ara oluyor bu durum , araştırdım doğum sancısı demek bel ağrısı oluyormuş ama zaten hep belim ağrıyor nasıl anlayayım . Doğuma yaklaştığımı nasıl anlayacağım ?