Nepenthe Kızlar 8+5 teyim saçlarım aşırı aşırı dökülüyor kel kalmaktan korkuyorum 🤦🏻♀️ Yaşayan var mı yada bir çözüm yolu bilen ne kullanmalıyım 😔
Prensesmelek Nepenthe ilk üç ay oluyor norml sanrm bnmde cok olmstu ama daha sonra kesiliyor sıfır dokulme merak etmeyın
Nepenthe poyrazin_annesi28 ayy öyle böyle değil ama ya çok uzun saçlarım ve seviyorum uzun saçı acaba kessemmi diyorum ama kıyamıyorum ya
poyrazin_annesi28 Nepenthe Benim de uzun çok da uğraştım uzasinlar diye 😇 Düşündüm de hormonal sanırım. Çünkü bebek geldi şuan vücut değişiyor tamamen 😇
Nepenthe poyrazin_annesi28 ben bir daha ki kontrolde sorayım doktora sanada bilgi veririm ne yapmamız gerek acaba kel kalmamak için