ozgenefes daha çok küçük olduğu için olabilir canım içini ferah tut Allah’ın izniyle bir şey olmaz bizde 7 haftalıkken duyduk Kesik kesik duyduk içim hiç rahat değildi hatta doktorum kalp atışının iyi olduğunu söyledi benim içime sinmedi kalp atışı dıp diyip duruyordu dıp duruyordu eşimede söyledim ben iyi hissetmiyorum diye 1 hafta sonrasına tekrardan kendim randevu aldım kontrol amaçlı gayet güzel bir şekilde duyduktan sonra içim rahatladı. Sizde dua edin Hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle. 🌺