Ben iki doktora gittim ikisi de birbirinden iyiydi canım. Beyhekim de Sami kemik var çok guler yüzlü neşeli hem ne zaman mesaj atarsan at cevap verip yardimci oluyor hemde muayene sırasında herşeyi tek tek anlatıyor. Birde adatip hastanesinde Deniz Şencan var. Oda çok işinin ehli takibi iyi bir doktor. Hangi durumda endişelenmelisin yada endiselenmemelisin herseyi anlatıyor sana bir bir. Muayene ücretleri de 350 olması lazımdı.