25.10.2022 Kızımıza kavuştuk çok şükür 👼🏻 Kendime anı olarak size de belki yardımcı olacağım şeyler olur diye hızlıca yazmak istedim ☺️
37+6 da kontrolümüz vardı doktorum ilk nst ye aldı herşey normal görünüyordu sonra muayene için odaya geçtik doktor hiç ağrın olmuyor mu bebek hareketleri nasıl diye sordu bende herşeyin normal olduğunu söyledim meğer suyu çok azalmış minik kızımın farketmemişiz yarın sabah hemen gel başlatalım doğumu dedi tabi ki telaş yaptık çok şaşırdık acele acele eve döndük tüm hazırlıkları tamamladık duşumu aldım dinlemeye geçeyim derken birden su gibi akıntım gelmeye başladı ne olduğunu anlamadım su mu değil mi derken doktora yazdım gelin yatışını yapalım dedi 🫠 Hastaneye geçtik beklemeye başladık gece boyu ağrı sancı olmadı sürekli nst bağlanıp durduk çok ama çok sıkıcı bir geceydi sinirlerim bozulmuştu bi kaç kez ağlama krizi de yaşadım açılma var mı yok mu diye baktılar 2 kez hiç bir ilerleme olmadı eşimle beraber sabaha kadar bi şekilde atlattık geceyi sabah doktorum geldi biraz konuştuk doğumum başlasa bile sabırlı olmam gerektiğini en az 2 gece daha bu şekilde devam edebileceğini söyledi evde gelen de su değilmiş bu arada 😂😂 sonra alttan bi hap verdiler rahimi rahatlatalım bi dediler beklemeye başladık tekrar ama maalesef yine ilerleme olmadı 😞 doktor hadi gel bi seni güzel muayene edelim dedi doğumhaneye götürdü baktı maalesef seni çok yorarım bu şekilde bebeğinde suyu az beklemenin bi faydası yok seni kavuşturalım mı bebişe dedi tabi ki bende seve seve tamam dedim 😂😂 uça uça doğumhaneden çıktım geldim odama ben gidiyorummm diye sevinçle haberi verdim bizimkilere hazırladılar sonra beni eşimle beraber indik ameliyathaneye 🥰 sedyeye oturdum anestezi uzmanı güzelce herşeyi anlattı şimdi çooook yorgunmuşsun gibi öne doğru eğil omuzlarını indir dedi sırtına soğuk bişey sürücem korkma dedi doktorum ellerinden tuttu veee iğneyi yaptılar hiiiiç bişey hissetmedim iğneyi de görmedim bu arada bacaklarına geldi mi sıcaklık dediler gelmişti sonra beni yatırdılar his tamamen gitti ve başlıyoruz dediler eşim başımda sürekli konuşarak güzel şeyler söyleyerek oyaladı beni ben ağlıyorum tabi o sırada çünkü bebişime kıyamadım nedense içimden almaları normal doğum için kendimi zorlamamam suçlu hissettirmişti tam bunları düşünürken hooop minik kelebeğimi örtünün üstünden gösterdiler 🎀💖 temizleyip yanağıma koydular dünyanın en güzel şeyiydi anlatacak kelime bulamıyorum🥹 sonra eşimi ve bebeğimizi çıkardılar son işlemleri de yaptılar toplamda yarım saat sürmüştür doğum sondayı uyuşunca takıyorlar korkmayın 😅 çıkarırkende hiç acımıyor 🙈 bir gece yattık ağrı kesici serum yapıldı gece boyu bi kez de kalçadan iğne yaptılar diğer gün çıktık ağrılarım bu gün hafifledi yatıp kalkmak biraz dikişten dolayı hala zor ama minik kızımla beraber olduğum için sağlıkla dünyaya geldiği için hiç birinin önemi yok Allah isteyen herkese en güzel en hayırlı zamanda nasip etsin tüm bu güzel duyguları
sormak istediklerinizi yanıtlayabilirim