Busraslan Kizlar merhaba 😃 bugun hastane kontrolum vardi 25 haftalik hamileyim ve ben 14 haftalik hamileyken doktorum cinsiyetine erkek dedi kesin konustu bugun gittigimde 25 haftalik simdide cinsiyeti kiz dedi napicagimi sasirdim herseyimizi erkege göre almistik tabi bu onemli degil sadece neye inanicagima sasirdimm🙃🤔