Arkadaşlar hepinize merhaba, anlatacaklarım biraz uzun, yaşadığınız ya da fikriniz varsa çok mutlu olurum, bir tane kızım var 1 yaşında, çalışanda bir anneyim. Beklemediğim bir anda süpriz bir gebelik yaşıyorum :) ama şuanda sağlıklı mı sağlıksız mı bilemiyorum, sat a göre 3 eylül 9 haftalık, ama 15 ekim beri kan tahlili veriyorum ilk 23 ile öğrendim çok düşük dediler yani ayın 15 inde 23 idi 2 gün sonra 56 neyse bu şekilde yavaş yavaş artarak 500 lere çıktı kadın doğuma gittim 20 ekimde kese ve bebek yoktu muhtemelen kimyasal bir gebelik dedi kadın doğum düşer bekleyelim haftaya gel dedi , 25 inde ise farklı bir doktora gittim özele oda sadece keseyi gördü 6 mm kesede bir bozukluk vs yok ama kese büyümüyor gibi geldi bana dedi haftaya yine gel dedi… benim içim asla rahat değil sağlıklı mı sağlıksız mı bilemiyorum hiç bir yerimde ağrı vs yok boş mu değil mi bilmiyorum doktorun söylediği sata göre değil geç döllenme de olabilir ya da boş sağlıksız olabilir kese büyümüyor olabilir haftaya eğer embriyo yoksa kürtaj dedi özelde ki doktorum..
yaşayan var mı kızlar ben ne yapcağımı şaşırdım kese küçük diyor neden küçük olabilir 9 haftalığım normalde, adet düzenlizliği vs yok, ve kızımda kesinlikle böyle bir şey yaşamadım 6. Haftada hem kalbini hem kendini görmüştüm 🥺🥺