nuurrceren sevgili hamişşşler benimle aynı haftada olan varsa merak ediyorumm; dün 37. haftamıza girdik ve doktor kontrolüm vardı. bebiş 3kg olmuş. sizinkiler kaçlardaaa?🤭🤭💖
Bebis_annesi51 nuurrceren yaa bizde dün 37 ye girdik 🤗 bende salı günü gitmiştim 36+5 de yani 3 kg demişti doktor şuan kaç oldu bilmiyorum ama 🥰
nuurrceren Gzm012 adet takibine göre mi böyle çıktı? bir de bol bol fındık, ceviz, badem.. muz 🍌 bunlar bebeğe kilo aldıran şeyler diye duymuştum ☺️
Gzm012 nuurrceren Evet canım normalde önde gidiyordu gelişimi 1 aydır durdu 2 hafta 100 gram almıştı bu sefer gittiğimde almamıştı hiç yiyorum aslında ama ona yaramıyor demekki
nuurrceren Bebis_annesi51 aynı haftalardayız hııı 🤭 Rabbim sağlıkla hayırla doğurabilmeyi nasip eylesin bize 💖💖💖
nuurrceren Selcan94 ben çok kilo almadım. özel olarak da bişi yemedim ama bebişe yaramış 😄😄 fındık, ceviz felan yiyordum 😬
nuurrceren Umayaden valla şey yâ son haftalarda çok kilo alınıyor biliyor musun 😍 benimde son haftalara doğru çoğaldı 🙈 bol bol fındık, muz, badem, ceviz tüket 💋 bizimde 33+6da felan 2471 gramdı ☺️