Arkadaslar anlayan varsa yorumlarmisiniz sorun varmı doktor randevuma daha var
zakar benim sonucumla aynı sadece yaş 500 küsürlerdeydi doktor temiz demişti 10000/1 için
zakar hepsi normel
Anlayan yokmu acaba?
zakar doktorunuzu arayın isterseniz ben aradım öyle bilgi aldım
Siem24 sorulmaz ama bu acil durum yas sizin kac acaba
sedamom00 resmi tatil ya sanirim ondan ulasamiyorum
zakar 31 canım
Siem24 benim 34 fark ondan midir acaba uff bunuda yaptirsan bi dert yaptirmasan ayri bi dert
Sonuclarin risks yok rahat ol ✌🏼 Temiz
zakar yaş önemli değil kombine risk önemli orda
Siem24 kenarda degerin altinda yazinca sorun olmuyor ozaman dimi (korktum biraz kusura bakma )
zakar bende de öyle yazıyormuş baktım şimdi doktor sonuçlar iyi dedi
Siem24 tesekkur ederim rahatladim biraz🙏
Kızlar kaçıncı haftada yapılıyordu ikili tarama testleri
zehra33_ bana 12. Haftada gel demisti 12+6 gittim yaptik
MeltemKartal22 tesekkur ederim🤗