myangelson Meleklerim00 uyuşukluk yavaştan geçmeye başlayınca çorba falan icebildim gaz çıkartmadan katı yasaktı çok zorlandim gaz cikartamadim sonraki gün gazım çıktı yemek yedim taburcu oldum 😄🤦🏻♀️
Eboz HilalEyce sizin dikiş bölgesi şişti mi benim 7 gün oluyor doktor bantı çıkardı şişlik oldu geçer mi
Sinaneda Meleklerim00 gaz çıkardıktan sonra çorba içmeye büyük tuvalete çıktıktan sonra katı yemeye izin verdiler😀😀 söyleyince kulağa komik geliyo ama 🤭
Nazlimom Meleklerim00 uyuşukken sıvı beslendim gaz cıkana kdr bişey yiyemedim açıktan ölüyodum gece yarısı yemek yedim eve gidincede 4 gün kabızlık çektim cok kötüydü
myangelson Meleklerim00 biraz icirdiler bana ameliyattan bir kaç saat geçtikten sonra da çorba kahve falan içmiştim hatta hemşireler olmaz demişti de doktor geldi iç birşey olmaz iyice uyuşukluk geçmesini beklemene gerek yok katı şeyler yeme yeter demişti
Erbe Meleklerim00 ben çok susamistim viktimda hemşire az az icebilirsin demisti yemeği 5 saat snra yürütmeye başlayınca getirdiler ama verdikleri serum yüzünden ben çok bişi yiyememisyim iki kaşık çorba içmiştim
Meleklerim00 Erbe yemeği çok aramıyorum zaten susuzluğu düşünüyorum iciriyolarsa şükür sevindim zaten sonda oluyo demi ayağa kalkana kadar
Erbe Meleklerim00 evet uyuşukluk geçene kadar kalıyor sonda dediğim gibi ben çok susamistim hemşire az az icebilirsin demisti içmiştim
Deletedmom_7156 Meleklerim00 6 saat demişti doktor 6 saat bekledim susuzluktan dilim damagima yapışmıştı hatta