Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
38 haftaya merhaba diyenler 😇
Seydaaydogan
Artık doğurmak istiyorum dıyenler varmı 🤭😁
Dua
Seydaaydogan
38+4 beeen ✋🏻 ama belirti yok 😂
Baharun2
Seydaaydogan
ben 😓 vallah çatladım artık
Seydaaydogan
Dua
Baharun2
bnde artık çatladım 😒
Seydaaydogan
Dua
canım çatı muhayenesi oldun mu ?
Dua
Seydaaydogan
oldum canım Pazartesi sen
Asemmt
Bende bekliyorum 38+1 oldum ve çatı muayenesi olmadım henüz yarın olcam
Seydaaydogan
Asemmt
hayırlısı olsun hakkında canım
Seydaaydogan
Dua
yok olmadım daha galıba Cumartesi olurum zor mu
Dua
Seydaaydogan
yok canım korkulacak bi şey değil