semirra Bu ara sidefer biraktim kan ddegeri az yukselttigi soylendi feramat kullaniyorum bu ilac kabizlil yapar mi? Yola cikacaktim onunda stresi var ama feramatta aldiktan sonrada sanki kabizlik artti gibi.
Bedia1_ Evet feramat kabızlık yapıyor ve dışkının rengini siyahlaştırıyor doktoruna söyle kabızlık problemi olduğunu
m_k34 Demir ilacı banada kabızlık yapıyor ve rengi koyu yeşil icmesek olmuyor mu bu ilacı midemi bulandiriyor