meleklerin_annesii berosunannesii bence erken ☺️ ben öğleden olmuştum gece 12 ye kadar anca kendimi toparlamıştım
berosunannesii meleklerin_annesii evet öğleden sonra 1 bucuk dedi ben bekleyemem dedim😀 heyecan stresten zaten gece uyuyamam bide aç karnına o kadar stresle bekleyebilir miyim bilemediğim icin sonra sabah 8 dedi bakalım