cerenarslan11 Bişey merak ediyorum ben normal doğum düşünüyorum Allah’ın izniyle ama olurda kesi dikiş falan olursa bizim tuvalet biçimi alaturka yani klozet değil comelince bu dikiş yeri gerilcek mi dikislere bişey olur mu tuvaletteydim aklima bu geldi
zeynepikra_61 cerenarslan11 Hic bir fikrim yok üstte kalsın 🙋🏻♀️ eğer zor olursa yüksek plastik sandalyelerin içini delip tuvalet gibi kullananlar var başka rahatsızlıklar için bence doğum sonrası zor olmasın diye yapılıp kullanılabilir 🙋🏻♀️
sedefyrs1101 Arkadaşımın da öyleydi, normal sandalyenin ortasını kesmişti tuvalete ona oturup giriyordu
Anneyimmm34 sedefyrs1101 ya gir duşa çişini felan yap niye zorliycan kendini büyük gelirsede aynı şekilde biz torba bulundur yanında toparlanana kadar ayakta yap duşta dikişlerini zorlamazsın en azından