Elif-dogan Zelis12 7. Haftada duymuştuk karnimdan ,yanlış hatırlamıyorsam 6 da alttan muayene edip kalp atışı var demişti ama biz 7 de duymustuk
Sadebikahveee MMelissaaa- 5×1 de keseyi gördüm daha kalp atışını duymadım 1 hafta sonra gidicem doktora inşallah sağlıkla duyarız
MMelissaaa- Sadebikahveee 6. Haftada bebeği gördü kalbini dinletmedi bir hafta daha bekleyelim dedi genelde 7. Haftada dinletiliyor acele etmeyin
Sadebikahveee MMelissaaa- ben de daha bebek gözükmedi sadece keseyi gördük kalp atışını duysam rahatlıcam
Sadebikahveee MMelissaaa- peki mide bulantın falan var mıydı 5 haftalıkken vardı şuan 6+1im ama mide bulantılarım tamamen geçti bitek bel agrım çok var kasık agrım da vardı ilk zamanlar o da geçti
Asliormanci Sadebikahveee normal mide bulantının olması 8. Haftada bi başlayacak 1 ay çok olacak merak etme acele etme sabırlı ol güzel düşün tatlım
MMelissaaa- Sadebikahveee mide bulantım 6. Haftamda başladı 15. Haftamdayım hala prilam kullanıyorum bulantı için ama azalmaya yeni yeni başladı. Dua edin bir daha bulantılarınız olmasın gerçekten çok zor
Sadebikahveee MMelissaaa- olsa bi dert olmasa acaba bişey mi var da olmuyo diye şüpheleniyoruz ahh halimiz kötü 😔
MMelissaaa- Sadebikahveee canım zaten Allah korusun bebeğe bir şey olsa mide bulantın hemen öyle kesilmez belirtiler devam eder
MMelissaaa- Sadebikahveee hiç okuma valla ben hiç bakmıyorum olumsuz şeylere. Burada herkes maalesef çok bilmiş 😀
Sadebikahveee MMelissaaa- okudukça acaba mı diyorum gerçekten en iyisi okumamak kafam daha rahat olur 😅