Karadasesra raymcaglar 16. Haftada boyattım ilk şuan 34 haftadayım 2 hafta sonra falan tekrar bıyatmayı düşünüyorum
Mihrimahm Karadasesra açma işlemi yaptırdınız mi bende düşünüyorum da direk boyatmak değil açma boyama
Karadasesra Mihrimahm hayır açma yaptırma o en tehlikelisi düz boya yaptırabilirsin onuda maskesiz yaptırma bide sık yaptırma hamilelik süresince en fazla 2 kere boyatabilirsin
Mihrimahm Karadasesra 5 buçuk ay oldu hiç boyamadim da saçım da siyah boya var o yüzden mecbur istediğim için açma işlemi yaptırmam lazım en iyisi doğum sonrası 😊
Diidosd Benim doktorum phyto diye bir marka önerdi. Organik bir boyamış. İlk üç ay sonrasında boyayın dedi ama 😊