aayysseee Kizlar bir haftadır balgam şikayetim var cikaramiyorum midemi bulandırıyor 19 haftalık gebeyim çözüm öneriniz varmı acaba ?
Ebrumelek16 aayysseee bende de oldu o ya çok iğrenç çok kustum onun yüzünden doğum yaptım iki ay oldu hala devam ilaçta vermiyorlar emzirdiğim için 😥
Ilahem aayysseee bende ayni durumdayim.oksurmekden oluyorum.doktor ilac yazdi balgam cikiyor ama yinede oksureyim durmuyor.
aayysseee Ccc01 asist balgam söktürücü şase kullandım onun biraz faydası oldu ama bir hafta 10 günden fazla sürdü