cigdemglbhr Kızlar 11 haftalık hamileyim ama maalesef şu havalarda bile kendimi soğuk su içmekten alıkoyamıyorum yaz kış hep böyleyim normal su içemiyorum sürekli diyolarki yok bebeğin böbrekleri olmaz yok o yok bu bi fikri olan varsa yazabilir mi lütfen?
Karadasesra cigdemglbhr valla soğuk suda bebeğin böbreği olmaz cümlesini ilk defa duydum ama sen yinede soğuk sudan vazgeç ben normalde bile soğuk su içemiyorum dişlerim üşüyo sanki 😀 kana kana içilmiyo soğuk su ılık suyu dik kafana doya doya iç dişinde üşümez 😀😀
Tubatgn cigdemglbhr Bende yaz kış buz gibi su içen biriyim, maşallah bebeğim sağlıklı. Millet laf olsun diye konuşmayı çok sever :)