Kızlar bende hikayemi sizlerle paylaşmak istedim okadar çok korkuyordumki artık son hafta kafayı yemiştim korkudan ama hiç öyle korkulacak birşey değilmiş hep normal doğum istiyordum fakat çatım müsait çıkmadı doktorum 39+2de 21 Ekime gün verdi iğne hiç acıtmıyor kızlar zaten direk ayaklarınız uyuşuyor sizi uzatıyorlar 5dk içinde işleme başlıyorlar gram birşey hissetmedim kimsenin dopum hikayesine bakmayın ben hep izledim okudum kendimi korkutmuşum 9 ay boyunca stres yapmışım sadece bebek çıkarken biraz çekiştiriyolar ama gram acı sızı yok korkmayın bebek zaten 3 4 dk içinde geliyor hemen meraktan acınızı düşünmüyorsunuz sonra 20 dk 25 dk annenin dikiş işlemi sürüyor ben odaya gittikten 1 2 saat sonra hafif ağrım oldu ama dayanılmıcak gibi değil hatta çok iyiydim ağrı kesici vuruldu ve bastırma işlemi yapılmadı en çok korktuğum olaydan biriydi akşama doğru yürdüm kendim kalktım sedyeden dimdik yürüdüm çok iyiydim sontayı uyuşukken taktılar zaten hissetmiyosunuz çıkartırkende gayet kolaydı sadece az birşey yanıyor okdar ertesi gün eve geldiğimde çamaşır yıkadım serdim şuan 7. Günüm ve evin tüm işlerini yapıyorum 4. Günümden itibaren süpürgemi bile kendim yapıyorum içiniz rahat olsun korkmayın hakkınızı helal edin çok uzun oldu merak ettikleriniz varsa cevaplıyabilirim❤️❤️❤️