snmhsnn oh oh maşallah ne güzel hepsi de birer sifa olsun . Benim jaftalarim erken o yüzden yapamıyorum hiçbirini ciger geliştirici vurmuşum 32 haftalikken hastanede de yattım. Şükür 34 olduk bekliyoruz gidebildigi kadar . . Hepsi de benim hayalimdi🥺 olsun diyorum şükür yine de bu haftalari gördük 🤲🥲