Brck0303 bende bir aralar kahvaltı yapmıyordum öyle acıkma hissi geliyordu ki ama kalkıp hazırlamaya dermanım olmuyordu acıkmama rağmende iştahım olmuyordu bie gün kuzenim dediki sen kendi canından vazgeç ama o karnındaki bebeği aç bırakmaya hakkın yok sen bir annesin onun için yemek zorundasın dedi ve düşününce haklıda geldi açıkçası eğer ki hamile kalmayı göze aldıysam birşeylerede katlanmak zorundayım diye düşünerek artık öğünlerimi atlamıyorum zorluyorum kendimi