HilalQ Hamişler tutunma kanaması yaşayanlar ve yaşamayanlar yazabilir mi???????? Çoğunluk tutunma kanaması mı yaşadı merak ediyorummmmm
Benay HilalQ bende hiç kanama lekelenme olmadı zaten hamileliği de 20 gün adet geçince şüphelenmiştim 😂
Oznurboluzun HilalQ bende hiç öyle bir şey olmadı ne kanama ne lekelenme sorunsuz geçer ınsalalh bundan sonraki dönemlerimde şuan 25+3 gunluguz kızımla 💛👼
[silindi] HilalQ benim oldu ve 1 hafta kadar sürdü. Doktora kontrole gittim kesenin durumu gayet iyi görünüyor dedi ve ilaç vs vermedi