Gebelikte yüksek tansiyon sorunum vardı.Doğum yapalı 10 gün oluyor fakat tansiyonum düzelmedi.13/9 12/8 oluyor.Aşırı baş ağrım oluyor doğumdan sonra geçer diye düşünüyordum ama geçmedi😞Doğumdan sonra da tansiyonu devam eden var mı?Doktorum ilaçlık bir durum değil dedi ama pazartesi dahiliye bölümüne gideceğim.