Merveneg Detaylı ultrasonda sağ 7.6 sol 8.6 genişleme görüldü. Aranızda genişleme görülüp sonradan değerleri düşen ve sağlıklı doğum yapan oldu mu ? 🙄
ipekelvanalparslan Merhaba benim oğlumun sağ lateral venteikukde genişleme vardı 30. Haftalardan sonra düştü değerimiz hatta ben fetal mr a da girdim bir sorun çıkmamıştı çok şükür şu an 4 aylık oldu bile dünyada ❤️❤️
Asiiilmom ipekelvanalparslan şükür sağlıkla kucağına almışsın canım bizdede ayni sorun var şimdi artış olacak mı.diye takipte, fetal dna için nasıl bi yol izledin ücretli mi oluyor
ipekelvanalparslan Asiiilmom ben fetal DNA yaptirmadim canım kordosentez de yaptırmadım erken doğum riski olduğu için Haftayı bekledim fetal mr çekildim çok şükür ondan sonra da düşmeye başladı. Genelde erkek bebeklerde görülüyomus zaten
Asiiilmom Merveneg yaa inşallah canım 🙏 sürekli bi endişe içinde bu süreci gećirmek çok zor gerçekten
gamze8samet Asiiilmom insallah dusmustur canim benimde yüksek cikti direkt aldir falan diyorlar ilk gebeligimdede sonlandirmak.zorunda kaldim simdi ayni seyler tekrar yasaniyor ama artik aldirmak istemiyorum doktora bile gitmek istemiyorum birbirimize dua edelim
Asiiilmom gamze8samet değerin sabit yüksek kalacaginin bi grantisi yok ki kuzum direk nasıl aldir diyebiliyorlar anlamıyorum dilde söylemek çok kolay oluyor tabi, kaç mm çıkmıştı canım , Allahin izniyle evlatlarimiza sağlıkla kavusalim inşallah 🤲
edaaltun gamze8samet sınırın 10 mm olduğunu söylediler mi ? Oğlum sağda 35 solda 18mm sıvı ile dünyaya geldi şuan 5 yaşında sıvı miktarı sabit kaldı ne arttı ne azaldı ve gayet sağlıklı bir çocuk. Doktorlar hep en kötüsünü söylüyor lütfen Rabbime tevekkül edin o ol derse olur 🙏 Rahimlerde olanı yalnızca Allah bilir. Korkmayın hiç.
Asiiilmom gamze8samet üzülme canim çok yuksek değil 10 sinir diyorlar sınırın bi üsttü, gelecek kontrole inşallah düşmüş olur 🤲
Babykalamar gamze8samet 20. Hafta 8 cikmisti benim detayli ultrason doktoru izlem verdi kendi doktoruma. 29. Hafta benimde 10-11 arasi bi deger cikti. Doktorum ben her zaman kontrol ediyorum bebegin erkek erkeklerde boyle cikiyo genelde 13-14 le dogum yaptirdiklarimin hepsinin cocugu saglikli suan ultrasondan dolayi yada bebegin durus seklinden bile yuksek cikmis olabilir dedi. Bebegin beyninde sivi toplandiginda cok cirkin bi goruntu oluyor ultrasonda gozumuze carpiyor hemen senin bebeginin beyin goruntusu tertemiz sadece ölcumde boyle cikiyor dedi. Cok rahat konustu. O gun ben sormustum mesela degerini. Sen sormasan soylemezdim bile erkek bebeklerde cok nornal kafalari biraz daha buyuk oluyor dedi cok rahatlatti beni. Bende bisey olmayacagina inaniyorum insallah
gamze8samet edaaltun doktor sinirda dedi ve direkt aldirmak.icin baska hastaneye yonlendirdi resmen bende baska doktora gidicem insallah bir sıkıntı cıkmaz üst üste aynı seyler mahvediyor
gamze8samet Babykalamar benim kız bide ve ilk gebeligimdede kalbini durdurup dogumla aldilar simdi ayni seyleri yasarsam cidden toparlayamam kolay kolay insallah bir sey olmaz aglaya aglaya rabbime dua ediyorum saglıklıca alayım kucagima diye insallah kavusuruz meleklerimize
Babykalamar gamze8samet insallah canim doktorum seyde demisti ailese kafasi buyuk biri varsa dedesi fln ona cekmis bile olabilir demisti. Benim cidden esimin babamin esimin babasinin kafasi buyuktur mesela hatta ben dogdugumda bile koca kafaliydin diyo annem. Genetik okabilir. Uzulmeyin 30. Haftalardan sonra dusecektir insallah