Nurcanben Arkadaşlar adete 1 gün var merak edip bugün ovulasyon testi yaptım ikinci çizgi de tam koyu olmasa da koyu çıktı normalde silinik çıkıyordu sanki heran yumurtlama gorucem gibi adetliyken yumurtlama olur mu
Ece56 Nurcanben böyle hamilelik de bakıyorlardı ama doğru çıkıyor mu bilmiyorum hiç. Hamilelik testi varsa onu deneyin bence
esmerella37 Ece56 benmde oyle cıktı hamile degıldım adetim 10 gun gecikti 10 gun boyunca yaptım full pozıtıfti yani kopkoyu ıkısıde
Nurcanben esmerella37 sonra noldu yumurtlama mi olmuştu 4 gün önce silinikti cizgim bugün yumurtlama gibi
Burnumageliyoduslkmsn esmerella37 pozitif çıkıyor ya sonradan negatife donuyor o kimyasal gebelik gelişmiyo bebek falan yok yani Uygun ortam sağlanmış oluyor
Nurcanben Bide benim nabız hızım yükselmiş geçende yüksekti bugün yine dakikada nabız atim hızım yüksek çıktı sizce gebelikle ilgisi olabilir mi
esmerella37 Burnumageliyoduslkmsn ya beklıyorum işte bkere daha kan vericem bakalımm yuksel mismi dusmusmu