Yasemiiiin Baslikta yaziyor zaten sorum. Kizim bir aylik oldu. Emziriyorum ama bazi günleri az emiyor ve gögüslerim tas gibi oluyor agri yapiyor. Bende iltaplanmasin gögüslerim diye pompa aldim. Sütümü onunla sagcam. Ama tabiki bebegimin biberona alismasini istemedigim icin sagdigim sütü napacagimi bilemedim. O yüzden cöpe gidecegine belki aranizdan biri baska bisey icinde kullaniyordur anne sütünü
Nadiye Yasemiiiin cnm buzluğa at sütü. o süt ne kadar kıymetli. 3 ay saklayabiliyorsun. Zamanın dolmasına yakın onu kullan yeni sütü buzluğa at. Ek gıdaya geçince çocuk az emer . E talep az olunca arzda azalacak o sütler kıymetli olacak😉
Nzglr Bazı kanser hastalıklarının tedavisinde kullanılıyor aslında. instagramda çocukları için anne sütü arayan aileler var. Onlara bakabilirsin. Hatta nehiricinannesütü diye bir hesap var bildiğim, beyin tümörü bir kız çocuğu için düzenli anne sütü sağlamak için kurulmuş. Bir göz atabilirsin ☺️